Home

Concurs de ocupare a posturilor de natură contractuală de execuție, vacante, 21.10.2024, prima probă

Carieră

 ANUNŢ

În temeiul art. 18 alin (1) și alin. (4) din H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea  carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, Administrația Domeniului Public și Dezvoltare Urbană Sector 6 organizează concurs pentru ocuparea posturilor de natură contractuală, de execuție, vacante:

Serviciul Resurse Umane

Direcția Tehnică – Serviciul Dotare Domeniul Public

  • 1 post muncitor calificat (lăcătuș mecanic), treaptă profesională I, contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.

DESFĂȘURAREA CONCURSULUI:             

  • Calendarul de desfăşurare a concursului:

Concursul constă în trei etape succesive:

  • selecția dosarelor de înscriere;
  • proba scrisă/practică;
  • interviu.

Termen de depunere al dosarelor de concurs: 10.10.2024, ora 1400

Selecţia dosarelor: 15.10.2024

Afişarea rezultatelor: 16.10.2024, ora 1400

Depunere contestaţii: 17.10.2024, ora 1400

Soluționare contestații: 18.102024, ora 1400

Proba practică: 21.10.2024, ora 0900pentru postul de muncitor calificat (lăcătuș mecanic) din cadrul Direcției Tehnice – Serviciul Dotare Domeniul Public

Proba scrisă: 21.10.2024, ora 1200 –  pentru postul de referent din cadrul Serviciului Resurse Umane

Afișarea rezultatelor: 22.10.2024  ora 1400

Depunere contestaţii: 23.10.2024 ora 1400

Soluționare contestații: 24.10.2024, ora 1400

Interviu: 25.10.2024, ora 0900 – pentru postul de muncitor calificat (lăcătuș mecanic) din cadrul Direcției Tehnice – Serviciul Dotare Domeniul Public

ora 1130 – pentru postul de referent din cadrul Serviciului Resurse Umane

Afişarea rezultatelor: 28.10.2024, ora 1400

Depunere contestaţii: 29.10.2024 ora 1400

Soluționare contestații: 30.10.2024, ora 1400

Rezultate finale: 31.10.2024  ora 1400

  • Probele se desfăşoară, astfel: 

- pentru proba scrisă și proba interviu candidații se vor prezenta la sediul instituției.

- pentru proba practică candidaţii se vor prezenta la sediul instituţiei, urmând ca, ulterior să se deplaseze în teren pentru susţinerea probei.

Prin proba scrisă se testează cunoștințele teoretice necesare ocupării postului pentru care se organizează concursul.

Prin proba practică se testează abilităţile şi aptitudinile practice ale candidaţilor.

În cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor.

Pentru fiecare probă a concursului se stabilește un punctaj de maximum 100 de puncte.

Sunt declarați admiși la proba scrisă/practică/interviu candidații care au obținut minimum 50 de puncte, în cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcțiilor contractuale de execuție.

Canditații nemulțumiți de rezultatele la selecția dosarelor, proba scrisă/practică și interviu, pot depune contestație, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor, la sediul instituției, Serviciul Resurse Umane, respectiv secretarul comisiei de concurs/soluționare a contestațiilor.

LOCUL DE DESFĂȘURARE: sediul Administrației Domeniului Public și Dezvoltare Urbană Sector 6, situat în Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr. 9,  Sector 6, Bucureşti.

DOSARELE DE ÎNSCRIERE LA CONCURS: se depun prin registratura Administrației Domeniului Public și Dezvoltare Urbană Sector 6, la Serviciul Resurse Umane, respectiv la secretarul comisiei de concurs, cu sediul în Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr. 9,  Sector 6, Bucureşti în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pe pagina de internet a instituției https://adps6.ro, la secțiunea „Carieră”,  și pe portalul posturi.gov.ro.

DOSARUL DE ÎNSCRIERE: pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

  1.  formular de înscriere la concurs (se pune la dispoziție candidaților din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a acesteia, în cadrul secțiunii dedicate publicității concursului, precum și la registratura instituției);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. certificat de cazier judiciar;
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. curriculum vitae, model comun european.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.

Copiile actelor prevăzute la lit. b)-e) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.

      Condiţiile generale de participare: candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 15 din H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea  carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

   Condiţii specifice:

  • pentru postul de muncitor calificat (lăcătuș mecanic) din cadrul Direcției Tehnice – Serviciul Dotare Domeniul Public
  • studii medii/generale, certificat de calificare sau echivalent lăcătuș mecanic, vechime în muncă și în specialitatea calificării min. 3 ani, dinamism, organizat, calm, atitudine activă în soluționarea problemelor și realizarea sarcinilor, conduită adecvată în timpul serviciului, capacitatea de a se integra într-o echipă, disponibilitate pentru lucru în program prelungit, muncă de noapte, în condițiile legii, deplasări în teren.
  • pentru postul de referent din cadrul Serviciului Resurse Umane
  • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat, certificat absolvire curs inspector resurse umane, vechime în muncă și în specialitate min. 3 ani, cunoștințe avansate operare Microsoft Office, abilități și cunoștințe implementare și derulare programe informatice pentru prelucrare, gestionare și administrare bază de date evidență personal, cunoștințe si experiență în folosirea aplicației REVISAL, dovedită cu documente, capacitate de organizare și planificare, îndemânare, atenție la detalii, capacitate de comunicare, capacitatea de a percepe, analiza, interpreta și utiliza conceptele întâlnite în legislația specifică, de a folosi limbajul corespunzător exigenţelor care trebuie să caracterizeze documentele elaborate, capacitate de concentrare, atenție la datele furnizate și înscrise în documentele elaborate/întocmite, rezistență la stres în situații limită, capacitate privind gestionarea timpului de lucru și respectarea termenelor, strategii de evitare, gestionare și soluționare a conflictelor, disponibilitate pentru lucru în program prelungit, în condițiile legii, deplasări în teren.

Cerințe specifice: candidații trebuie să îndeplinească cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

  Atribuțiile stabilite conform fișei de post se regăsesc pe site – ul Administrației Domeniului Public și Dezvoltare Urbană Sector 6 https://adps6.ro, la secțiunea „Carieră” – Documente.

BIBLIOGRAFIA ȘI TEMATICA

      Bibliografia:

  • pentru postul de referent din cadrul Serviciului Resurse Umane
  • Ordonanţă de Urgenţă nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
  • Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii (**republicată**);
  • Legea Cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
  • H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea  carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
  • Legea nr. 176/2010 – privind integrarea în exercitarea funcțiilor și demnităților publice, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, precum şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative;
  • O.U.G. nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copilului;
  • Legea nr. 210/1999 privind concediul paternal;
  • O.U.G. nr. 96/2003 privind protecția maternității la locurile de muncă;
  • H.G. nr. 905/2017 privind registrul de evidență a salariaților;
  • Legea nr. 360/2023 privind sistemul public de pensii;
  • Legea nr. 93/2019 pentru aprobarea <LLNK 12018    96180 301   0 46>Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 96/2018 privind prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative;
  • H.G. nr. 250/1992 (**republicată**) privind concediul de odihnă și alte concedii ale salariaților din administrația publică, din regiile autonome cu specific deosebit și din unitățile bugetare;
  • REGULAMENT (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a <LLNK 831995L0046C(01)      19>Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) (Text cu relevanţă pentru SEE);
  • Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public;
  • Legea 319/2006 a securității și sănătății în muncă;
  • Legea nr. 307/2006 apărarea împotriva incendiilor;
  • O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor;
  • Ordin nr. 1.832/856/2011 privind aprobarea Clasificării ocupaţiilor din România - nivel de ocupaţie (şase caractere);
  • Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă;
  • Legea nr. 226/2009 organizării și funcționării statisticii oficiale în România.

Tematică:

  • Legea Cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice – reglementări privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
  • H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea  carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice – reglementări privind Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea  carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
  • Legea nr. 176/2010 – privind integrarea în exercitarea funcțiilor și demnităților publice, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, precum şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative – reglementări privind integrarea în exercitarea funcțiilor și demnităților publice;
  • O.U.G. nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copilului reglementări privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copilului
  • Legea nr. 210/1999 privind concediul paternal - reglementări privind concediul paternal;
  • O.U.G. nr. 96/2003 privind protecția maternității la locurile de muncă – reglementări privind protecția maternității la locul de muncă;
  • H.G. nr. 905/2017 privind registrul de evidență a salariaților reglementări privind registrul de evidență a salariaților;
  • Legea nr. 360/2023 privind sistemul public de pensii – reglementări privind sistemul public de pensii;
  • Legea nr. 93/2019 pentru aprobarea <LLNK 12018    96180 301   0 46>Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 96/2018 privind prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative – reglementări privind aprobarea <LLNK 12018    96180 301   0 46>Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 96/2018;
  • H.G. nr. 250/1992 (**republicată**) privind concediul de odihnă și alte concedii ale salariaților din administrația publică, din regiile autonome cu specific deosebit și din unitățile bugetare – reglementări privind concediul de odihnă și alte concedii ale salariaților din administrația publică;
  • REGULAMENT (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a <LLNK 831995L0046C(01)      19>Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) (Text cu relevanţă pentru SEE) – reglementări privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor - privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor – reglementări privind soluționarea petițiilor;
  • Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă.

reglementări privind sistemul asigurărilor pentru șomaj;

  • Legea nr. 226/2009 organizării și funcționării statisticii oficiale în România – reglementări privind organizarea și funcționarea statisticii oficiale în România.

 Candidaţii vor avea în vedere actele normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările ulterioare ale acestora, precum şi lucrările/publicaţiile de specialitate.

Relaţii suplimentare: Secretariatul comisiei de concurs 021-410.16.81, int. 115.

PLACEHOLDER TAB 2

Atasament Dimensiune Data publicării
Anunț, Bibliografie și Tematică 2.19 MB 27 September 2024
Atribuții Lăcătuș Mecanic 98.55 KB 27 September 2024
Atribuții Referent 106.37 KB 27 September 2024
Cerere înscriere concurs 17.31 KB 27 September 2024